Luo tili tehdäksesi ostoksia
Hakemalla yritystilin, voit tutustua koko tuotevalikoimaamme ja tehdä tilauksia laskua vastaan.
Oletko jo asiakkaamme mutta sinulla ei ole tiliä verkkokauppaamme?
Hakemalla yritystilin, voit tutustua koko tuotevalikoimaamme ja tehdä tilauksia laskua vastaan.
Oletko jo asiakkaamme mutta sinulla ei ole tiliä verkkokauppaamme?
”Alussa - ennen älypuhelimia, internetiä ja suoratoistopalveluja
- oli taidetta ja teknologiaa. Pitkään ne olivat käsitteellisesti erillään:
Joko olit lahjakas käsityöläinen tai oppinut teoreetikko.”
1900-luvun alkupuolella Ruotsista tuli yhteiskunnallisen ja teollisen kehityksen edelläkävijä. Siellä insinööritaito ja taiteellisuus yhdistyivät toiminnalliseksi liikkeeksi, jolla parannettiin massojen jokapäiväistä elämää. Defunc (design + function) on tämän liikkeen juhlaa.
Kun Defunc perustettiin vuonna 2015, perustaja Johan Wahlbäck antoi itselleen haasteen: Helpottaa ihmisten oikean tuotteen löytämistä sokkeloisilla kuulokemarkkinoilla.
Tuloksena oli kokoelma korvakuulokemalleja, joilla on kuvaavat nimet ja selkeästi määritellyt käyttötarkoitukset ja jotka ovat saatavilla useimpien lompakoiden hintaluokassa.
Tämä toiminnallinen suunnittelun etiikka on säilynyt meillä siitä lähtien. Olipa kyse sitten korvakuulokkeista, kuulokkeista tai langattomista kaiuttimista, kaikissa tuotteissamme on edelleen mielessä tietty käyttöalue. Meidän mielestämme hyvä ääni on aidosti tarkoituksenmukaisten äänikokemusten luomista.
Tehtävämme yksinkertaistaa ihmisten äänivalintoja alkoi pian saavuttaa korvia Ruotsia laajemminkin. Nykyään olemme mukana yli 35 markkina-alueella Amerikasta Aasiaan. Olemme kulkeneet pitkän matkan vaatimattomasta alkuajasta pienessä toimistossa Tukholmassa, jossa oli vain muutama työntekijä ja koira.
Valikoima on kehitetty ihmisille, jotka arvostavat liikkuvuutta ja mukavuutta. Maustettuna toiminnallisilla yksityiskohdilla, joilla on merkitystä.
HOME-mallistomme yhdistää äänentoiston ja sisustussuunnittelun todelliseksi elämykseksi. Sellainen, jossa hyvä ääni sulautuu saumattomasti visuaaliseen tilaan.
Mondo on yhteistyöhön perustuva suunnittelualoite, jonka tavoitteena on kehittää tuotteita artistien ja fanien suoralla panoksella.
True Wireless -mallit, joissa on yhdeksän erilaista kuuloketta,
on suunniteltu toimimaan erityisen hyvin yhdeksällä eri tavalla.
Kaikki oikean äänen ylläpitämiseksi oikeaan aikaan.
Miten ja milloin sinä kuuntelet? Ehkä kun menet aamulla lenkille tai soitat iltapäivällä konferenssipuhelun. Ehkä katsot sarjaa työmatkalla tai pelaat mobiilipeliä illalla. Tai ehkä vain silloin, kun uppoudut musiikkiin myöhään yöhön.
Tarkoitamme tarkoituksenmukaisten äänikokemusten luomisella sitä, että tuotteet olisi suunniteltava siten, että ne parantavat tiettyihin tilaisuuksiin sopivia ominaisuuksia. Kuten yhdeksän TWS-kuulokemalliamme, jotka on suunniteltu toimimaan erityisen hyvin yhdeksällä eri tavalla. Mikä on sinun hetkesi?